Często zadawane pytania
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdziesz tutaj, możesz też skontaktować się z nami, aby uzyskać osobistą poradę, pisząc na adres info@gymnordic.com
Kiedy otrzymam mój towar?
Wyślemy Twoje zamówienie w ciągu 1-2 dni, a po wysłaniu paczki otrzymasz numer śledzenia. Dostawa może potrwać 1-3 dni.
Czy wysyłacie zamówienia tylko do punktów paczkowych?
Obecnie wysyłamy przesyłki tylko do punktów paczkowych, ale wkrótce będzie dostępna dostawa do domu.
Czy mogę zapłacić za pomocą MobilePay?
Niestety, oferujemy jedynie płatność online kartą kredytową, jeśli jednak masz jakiekolwiek problemy z płatnością, wyślij nam e-mail, a znajdziemy rozwiązanie.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety nie. Wszystkie zamówienia muszą być wysłane pocztą i nie mamy żadnych zapasów do odbioru.
Czy jestem pewien, że otrzymam moje zamówienie?
TAK! Jeśli paczka zaginęła na poczcie lub w podobny sposób, po prostu napisz, a my wyślemy nową i poszukamy drugiej w Twoim imieniu. Zawsze gwarantujemy 100% bezpieczną dostawę.